loading...
سرباز ایتک بلوچستان
عبدالحکیم دهقان بازدید : 549 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (1)

جوانی می خواست زن بگیرد به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند.پیرزن به جستجو پرداخت، دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت این
دختر از هر جهت سعادت شما را در زندگی فراهم خواهد کرد.
جوان گفت: شنیده ام قد او کوتاه است
پیرزن گفت:اتفاقا این صفت بسیار خوبی است، زیرا لباس های خانم ارزان تر
تمام می شود جوان گفت: شنیده ام زبانش هم لکنت دارد
پیرزن گفت: این هم دیگر نعمتی است زیرا می دانید که عیب بزرگ زن ها پر
حرفی است اما این دختر چون لکنت زبان دارد پر حرفی نمی کند و سرت را به
درد نمی آورد
جوان گفت: خانم همسایه گفته است که چشمش هم معیوب است
پیرزن گفت: درست است ، این هم یکی از خوشبختی هاست که کسی مزاحم آسایش
شما نمی شود و به او طمع نمی برد
جوان گفت: شنیده ام پایش هم می لنگد و این عیب بزرگی است
پیرزن گفت: شما تجربه ندارید، نمی دانید که این صفت ، باعث می شود که
خانمتان کمتر از خانه بیرون برود و علاوه بر سالم ماندن، هر روز هم از
خیابان گردی ، خرج برایت نمی تراشد
جوان گفت: این همه به کنار، ولی شنیده ام که عقل درستی هم ندارد
پیرزن گفت: ای وای، شما مرد ها چقدر بهانه گیر هستید، پس یعنی می خواستی
عروس به این نازنینی، این یک عیب کوچک را هم نداشته باشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سجاد احمدی در تاریخ 1348/10/11 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

سلام
سجاد احمدی هستم
من سئو یا پیچ رنک گوگل را افزایش میدم
با افزایش پیچ رنک گوگل محبوبیت شما توی گوگل ییشتر میشه
در نتیجه به مرور بازدید وبلاگ یا سایتتون بیشتر میشه
سایت یا وبلاگ فرق نداره
هم سایت و هم وبلاگ را پیچ رنک گوگل اش را بالا میبرم
میتونید تو سایت های مختلف سر بزنید که چقدر میگیرند
اما من فقط 20,000 تومان میگیرم
پیچ رنک بالا میره ولی باید خودتون هر روز مطلب بگزارید و سایت یا وبلاگ آپدیت بشه
حدود یک ماه از اون وقتی که کار من تموم میشه طول میکشه تا بالا بره
بازم به خودتون بستگی داره
این ایمیل من هست
sajad.ahmadi96@yahoo.com
یا
sajad.ahmadi96@gmail.com
این هم آی دی یاهو مسنجر من هست
sajad.ahmadi96
این هم شماره تماس من هست
09367132782
این هم آدرس سایت من هست
http://ireslam.ir
منتظرتون هستم
خدانگهدار


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ،به سايت سرباز ایتک بلوچستان خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وب سایت ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين . براي تبادل لينك هم ما را سرباز ایتک بلوچستان لینک کنید و خبرم کنی تا وب شما را لینک کنم و هر هفته با بهترین مطالب و عکس بروز میشه ادرس سایت http://sarbazitk.10r.ir/درضمن بحثهای سیاسی و مذهبی جدا خوداری کنید وب سایت زیر نظر جمهوری اسلامی می باشد با سپاس فراوان عبدالستار ملک ریسیی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از موضوع وب سایت چیست
    تبلیغات شما
    کارت پستال درخواستی طراحان - سفارش از شما ، طراحی با ما
    دانلود آهنگ بلوچی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 1443
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 5,687
  • بازدید سال : 35,391
  • بازدید کلی : 620,570