loading...
سرباز ایتک بلوچستان
عبدالستار ملک ریسیی بازدید : 531 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

 

                      خبرگزاری فارس: اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های روستایی

فرماندار ایرانشهر خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: امسال 20 میلیارد ریال برای تکمیل راه‌های روستایی شهرستان ایرانشهر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری صبح امروز در بازدید از مناطق روستایی و عشایری بخش بزمان شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: در سال‌جاری برای تکمیل راه‌های روستاهای تنک، دره آهو و چاه ترش 20 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طول این راه‌ها 65 کیلومتر است، افزود: تاکنون 26 کیلومتر از این راه‌ها احداث شده که ما بقی تا پایان سال به اتمام رسیده و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ایرانشهر همچنین از اختصاص 15 میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه بزمان ـ سمسور ـ گوهرکوه خبر داد.

بامری بیان داشت: عملیات احداث این راه که نقش بسیار مهمی در کاهش مسافت دارد از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: با احداث راه بزمان ـ سمسور به گوهرکوه، مسافت بزمان به زاهدان 160 کیلومتر کاهش می‌یابد.

فرماندار ایرانشهر از واگذاری 700 هکتار زمین با 10 حلقه چاه به عشایر مناطق دره آهو و چاه ترش خبر داد و گفت: با واگذاری این اراضی، زمینه اشتغال 100 خانوار با جمعیتی بیش از 650 نفر فراهم می‌شود.

بامری افزود: بازسازی شبکه آبرسانی شهر بزمان و تامین آب شرب مناطق روستایی این بخش از طریق خط لوله دشت سمسور به بزمان از اولویت‌های سال‌جاری است.

وی ادامه داد: روستاییان و عشایر به عنوان قشر تولیدکننده و موثر در چرخه اقتصاد کشور نقش مهمی دارند که باید از این امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فرماندار ایرانشهر گفت: روستاییان قانع‌ترین اقشار جامعه را تشکیل می‌دهند و با ماندگاری در روستاها سبب حفظ امنیت در مناطق می‌شوند.

در این دیدار تعدادی از روستاییان خواستار حل مسائل و مشکلات خود از جمله تامین آب شرب، افت ولتاژ برق، خدمات بهداشتی و درمانی و ارتباطات، راه و فضاهای آموزشی و ورزشی شدند.

منبع .http://masuodshohlibor.blogfa.com/

عبدالستار ملک ریسیی بازدید : 736 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (6)
«علی‌اصغر شادروان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره مراحل ساخت فیلم سینمایی «مرغابی دشت سرخ» بیان داشت: عنوان فیلم را به «یوسف هور» تغییر دادم و تنها ۱۵ درصد از فلیمبرداری کار باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: هم‌اکنون مشغول فیلمبرداری یک عمیلات در جزیره مینو هستیم و در چند روز آینده، فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به شهادت سردار علی هاشمی را انجام می‌دهیم.

در این فیلم نقش محسن رضایی را «سام رضایی» پسر عموی وی و نقش «علی شمخانی» را بردار وی ایفا می‌کند.

عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علی اصغر شادروان، دستیار کارگردان: سیدرحمان محمدی، سرمایه‌گذاران: استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تهیه‌کننده : حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، مدیر فیلم برداری : علی الهیاری، مدیر تولید : حشمت‌الله قاسمی،‌ جانشینان تولید : امیر نصیرزاده، حسن هاشمی‌نصب، سعید نگراوی، کیاوش عسکری، عبدالرضا سعیدی، عکاس : حافظ احمدی، بازیگران : آرش مجیدی، جمشید جهان‌زاده، اکبر سنگی، کاظم هژیر آزاد،انورمیهن دوست،بهزاد غلامی،، رضا فیاضی، غلامرضا فرامرزیان، یلدا قشقایی، رز رضوی.

«یوسف هور» جدیدترین اثر سینمایی شادروان است و داستان آن درباره بخش‌هایی جالب از زندگی، مبارزات و شهادت سردار شهید «علی هاشمی» در منطقه هور است.

«شهیدعلی هاشمی» یا همان سردار هور سال ۶۷ به همراه جمعی از رزمندگان در قرارگاه نصرت کار بزرگی را انجام دادند و یکی از عملیات‌های بزرگ جنگ در سوم اسفند سال ۶۲ در این منطقه به اجرا درآمد که «خیبر» نام گرفت و در سال بعد نیز عملیات دیگری در این منطقه به نام «بدر» انجام شد.

شهید هاشمی یکی از فرماندهان سپاه در جبهه جنوب در استان خوزستان بود که از ابتدای جنگ حضور فعالی داشت و به ویژه در زمانی که جنگ در جبهه سوسنگرد شدت داشت وی در آن منطقه فعال بود، اما نام شهید علی هاشمی با قرارگاه نصرت و تلاش‌های شبانه‌روزی و گروه وی برای بررسی منطقه هورالهویزه برای انجام عملیات خیبر و بدر گره خورده است.

شهید علی هاشمی در سال ۱۳۴۰ هجری شمسی در اهواز دیده به جهان گشود و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد. در سال ۱۳۵۹ پس از حمله کشور متجاوز عراق به خاک ایران، علی هاشمی به همراه ۴۰ نفر از نوجوانان و جوانان محله‌های حصیر آباد و آخرآسفالت اهواز به حمیدیه عزیمت نموده و در نهایت تیپ ۳۷ نور را تشکیل دادند و در تاریخ چهارم مردادماه سال ۶۷ در یک درگیری نابرابر با دشمن زبون در سن ۲۷ سالگی جاویدالاثر شد.

سردار «علی هاشمی»، بعد از عملیات بیت‌المقدس با حکم فرماندهی وقت کل سپاه مأمور به تشکیل قرارگاه سری نصرت جهت شناسایی منطقه عمومی هورالهویزه ‌(جزایر مجنون) شد که این شناسایی‌ها منجر به عملیات‌های خیبر و بدر شد و در سال ۶۵ با توجه به لیاقت و شایستگی شهید بزرگوار، به فرماندهی سپاه ششم امام صادق(ع) منصوب شد.

همچنین چهارم تیرماه سال ۶۷ دشمن اقدام به تک شدیدی در جزایر مجنون می‌کند که شهید «علی هاشمی» علی‌رغم تأکید فرماندهان رده بالای سپاه مبنی بر ترک منطقه تا ‌آخرین لحظات در کنار سایر رزمندگان اسلام در مقابل متجاوزان بعثی جانانه دفاع می‌کند و سرانجام به همراه چند تن از یارانش به آرزوی دیرینه خود رسیده و به لقاءالله پیوسته و جاویدالاثر می‌شود.

پیکر این شهید والامقام سال گذشته به همت گروه تفحص شهدا کشف و پس از تشییع در زادگاهش به خاک سپرده شد
عبدالستار ملک ریسیی بازدید : 533 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

بازیگر جوان چابهاری در فیلم یوسف حور بازی كرد

به گزارش خبری دهستان حیط نقل از خبرگزاری سینما: انور میهن دوست یکی از بازیگران چابهاری در فیلم دفاع مقدس که در شهر سوسنگرد خوزستان فیلمبرداری شد بازیگری کرد. میهن دوست که از بازیگران ناشناخته سیستان و بلوچستان می باشد؛ با بازی در این فیلم نشان داد که خلاقیت زیادی دارد.فیلم سینمایی یوسف حور زندگی شهید علی هاشمی را به نمایش در می آورد.این فیلم ۱۱۰ دقیقه ای به کارگردانی علی اصغر شادروان که در مورد جنگ ایران و عراق می باشد در شهر های سوسنگرد، حمیدیه و خرمشهروجزیره مجنون فیلمبرداری شده است.در آن بازیگرانی همچون آرش مجیدی، ترانه علیدوستی، میلاد اراکی ،رحیم صفوی،محسن رضایی،علی شمخانی و بسیاری از بازیگران دیگر ایفای نقش کرده اند که میهن دوست در این فیلم نقش سرجوخه عراقی را بر عهده داشته است.خبرها حاکیست فیلم یوسف هور اسفند ما سال جاری به بازار خواهد آمد.همچنین میهن دوست در مصاحبه با خبرگزاریهای مختلف به مشكلات سینمای استان خود پرداخت.

عبدالستار ملک ریسیی بازدید : 677 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)


اسید پاشی 
در روز اول سال ۹۱
مرد شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفی شنید، در پی اقدامی هولناک او را با اسید سوزاند.

 

جام جم:ساعت 45‌/18 اول فروردین مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از وقوع یک فقره اسیدپاشی در بلوار اصلی تهرانسر خبر داد. ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه متوجه شدند، دختر جوانی از ناحیه 2 چشم و صورت دچار سوختگی شده و به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافته است. با وقوع این حادثه پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات ماموران اداره 16 آگاهی تهران در این ارتباط آغاز شد.

اسیدپاش، خواستگار بود

دختر جوان در تشریح ماجرا گفت: مدتی پیش با جوانی به نام جمشید آشنا شدم. او چند بار به خواستگاری‌ام آمد اما خانواده‌ام که درباره وضعیت خانوادگی وی تحقیق کرده و متوجه شدند، جمشید یک فرد شرور و سابقه‌دار است، با این وصلت مخالفت کردند. من نیز با اطلاع از این 

موضوع از ازدواج با او منصرف شدم. با او تماس گرفتم و خواستم برای همیشه مرا فراموش کند اما او حاضر به جدایی نبود و تهدید می‌کرد اگر با او ازدواج نکنم به خانواده‌ام آسیب می‌رساند.

دختر مصدوم گفت: عصر روز حادثه جمشید با من تماس گرفت و خواست در بلوار تهرانسر او را ببینم تا آخرین حرف‌هایش را با من بزند و تهدید کرد در غیر این صورت به من و خانواده‌ام آسیب می‌رساند. از ترس جان خانواده‌ام به دیدار مرد جوان رفتم. با دیدن جمشید که یک بطری در دست داشت، ترسیدم و از او فاصله گرفتم. در همین موقع او با ادعای این که درون بطری مشروبات الکلی است، در آن را باز کرد و به صورتم پاشید.

با اطلاعات به دست آمده از شاکی پرونده، خواستگار فراری در حالی به اتهام اسیدپاشی تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار دارد که معلوم شده وی به اتهام دیگری از سوی کارآگاهان اداره 16 آگاهی تهران نیز تحت تعقیب بوده است.

عبدالستار ملک ریسیی بازدید : 767 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (1)

یارانه‌های نقدی فروردین سال  ۹۱ امروز پنج شنبه ۱۷ فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و قابل برداشت میباشد.

بهروز مرادی - مدیرعامل سازمان هدفمند کردن یارانه ها

بهروز مرادی - مدیرعامل سازمان هدفمند کردن یارانه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها گفت :یارانه‌های نقدی مرحله چهاردهم امروز پنج شنبه ۱۷ فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و  قابل برداشت است.

میزان یارانه‌های نقدی برای هر نفر ۴۵ هزار و پانصد تومان است.

عبدالستار ملک ریسیی بازدید : 741 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (12)

يارانه نقدي مرحله سيزدهم پنج شنبه به حساب سرپرستان خانوار

تهران/واحد مرکزی خبر/ اقتصادی 1390/12/16 رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: یارانه نقدی مرحله سیزدهم به ازای هر نفر 45500 تومان بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. بهروز مرادی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: یارانه نقدی مرحله سیزدهم مربوط به اسفند پنج شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت است. مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: مبلغ واریز شده به حساب خانوارها بدون تغییر نسبت به ماهای قبل، از ساعت 8 پنج شنبه قابل برداشت است. پرداخت یارانه نقدی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از دی سال گذشته آغاز شد و تاکنون در 12مرحله یارانه نقدی به ازای هر نفر 45500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

واحد مرکزی خبر فارس

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ،به سايت سرباز ایتک بلوچستان خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وب سایت ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين . براي تبادل لينك هم ما را سرباز ایتک بلوچستان لینک کنید و خبرم کنی تا وب شما را لینک کنم و هر هفته با بهترین مطالب و عکس بروز میشه ادرس سایت http://sarbazitk.10r.ir/درضمن بحثهای سیاسی و مذهبی جدا خوداری کنید وب سایت زیر نظر جمهوری اسلامی می باشد با سپاس فراوان عبدالستار ملک ریسیی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از موضوع وب سایت چیست
    تبلیغات شما
    کارت پستال درخواستی طراحان - سفارش از شما ، طراحی با ما
    دانلود آهنگ بلوچی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 1443
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 744
  • بازدید ماه : 1,919
  • بازدید سال : 48,308
  • بازدید کلی : 633,487