loading...
سرباز ایتک بلوچستان
عبدالستار ملک ریسیی بازدید : 2096 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (3)

   

   

                                           شعر زیبا اثر : پویا


تویی آن موج سرگردان, منم آن ساحل تنها
که میکوبی به قلب من ز خشمت هر زمان تیری
گریزم نیست از عشقت که هم دوری و هم نزدیک
دل من قاب تنهایی تو در این قاب تصویری
هنوزم تو برای من همون عشق نفسگیری
اگر چه یک نفس دیگر سراغم را نمیگیری
تو با من نیستی اما جدا هم نیستی از من
نه می مانی کنار من, نه در قلبم تو میمیری
تو میمیری
منم خو کرده ی دردی که درمانش نمی بینم
یقین در سرنوشت من تو دست سرد تقدیری
تو دست سرد تقدیری
تویی آن موج سرگردان, منم آن ساحل تنها
که میکوبی به قلب من ز خشمت هر زمان تیری
گریزم نیست از عشقت که هم دوری و هم نزدیک
دل من قاب تنهایی تو در این قاب تصویری
منم خو کرده ی دردی که درمانش نمی بینم
یقین در سرنوشت من تو دست سرد تقدیری
تو دست سرد تقدیری
تویی آن موج سرگردان, منم آن ساحل تنها
که میکوبی به قلب من ز خشمت هر زمان تیری
گریزم نیست از عشقت که هم دوری و هم نزدیک
دل من قاب تنهایی تو در این قاب تصویری
تویی آن موج سرگردان, منم آن ساحل تنها
که میکوبی به قلب من ز خشمت هر زمان تیری
گریزم نیست از عشقت که هم دوری و هم نزدیک
دل من قاب تنهایی تو در این قاب تصویری

نام ترانه:تصویر

سایز:2.51

دانلود ترانه


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خیرآباد آنلاین در تاریخ 1393/12/16 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست بزرگوار خوشحال میشم اگه تبادل لینک داشته باشیم اگه موافقی منو به نام خیرآباد آنلاین لینک کن

این نظر توسط امید بی وس در تاریخ 1348/10/11 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

سلام ستار جان
واقعا دست مریزاد و خدا قوت
اینا رو ندیده بودم
خیلی قشنگ طرحشون کرده احسنتم
ان شالله بتونم جبران کنم
به قول شاعر
خیلی گلی دوست داریم
هر جا که باشی و باشیم ما چاکریم
موفق باشی

این نظر توسط شادي مسيرسرنوشت در تاریخ 1348/10/11 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

سلاممممممممم مرسي از دعوتت اپ زيبايي بود شکلک

سلام ممنون از حضورت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ،به سايت سرباز ایتک بلوچستان خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وب سایت ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين . براي تبادل لينك هم ما را سرباز ایتک بلوچستان لینک کنید و خبرم کنی تا وب شما را لینک کنم و هر هفته با بهترین مطالب و عکس بروز میشه ادرس سایت http://sarbazitk.10r.ir/درضمن بحثهای سیاسی و مذهبی جدا خوداری کنید وب سایت زیر نظر جمهوری اسلامی می باشد با سپاس فراوان عبدالستار ملک ریسیی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از موضوع وب سایت چیست
    تبلیغات شما
    کارت پستال درخواستی طراحان - سفارش از شما ، طراحی با ما
    دانلود آهنگ بلوچی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 1443
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 756
  • بازدید ماه : 1,931
  • بازدید سال : 48,320
  • بازدید کلی : 633,499