loading...
سرباز ایتک بلوچستان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امید بی وس در تاریخ 1348/10/11 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

با تشکر از برادر عزیز و گرانقدر
خیلی زحمت کشیدین
مرسی ممنونم از لطف تان
پاسخ : سلام امید جان ممنون از حضورت خواهش می کنم

این نظر توسط ♥ رویــــا ♥ در تاریخ 1348/10/11 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

تو ...
به قرص ماه
من ...
به آب مي مانم
از آن همه دور
(تو) در دلم مي افتي



شکلک

این نظر توسط ♥ رویــــا ♥ در تاریخ 1348/10/11 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

لحظه هاي مرا ...
به عطر گل ياس مي بري
مراقب باش !
آنچه در دست تو مي تپد
قلب من است
غريبه با منو ... از من !
مرا به خانه ام ببر
مرا ... به خانه ام ببر



شکلک

این نظر توسط ♥ رویــــا ♥ در تاریخ 1348/10/11 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

كيستي ؟!
كه چنين دور و
چنين نزديكي !
چيستي ؟!
كه چون ترانه اي سحرآميز
كه از دور دست شنيده مي شود
با واژه هاي نامفهوم
مرا چنين مبهم به خود مي كشاني



شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ،به سايت سرباز ایتک بلوچستان خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وب سایت ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين . براي تبادل لينك هم ما را سرباز ایتک بلوچستان لینک کنید و خبرم کنی تا وب شما را لینک کنم و هر هفته با بهترین مطالب و عکس بروز میشه ادرس سایت http://sarbazitk.10r.ir/درضمن بحثهای سیاسی و مذهبی جدا خوداری کنید وب سایت زیر نظر جمهوری اسلامی می باشد با سپاس فراوان عبدالستار ملک ریسیی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از موضوع وب سایت چیست
    تبلیغات شما
    کارت پستال درخواستی طراحان - سفارش از شما ، طراحی با ما
    دانلود آهنگ بلوچی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 1443
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 5,753
  • بازدید سال : 35,457
  • بازدید کلی : 620,636